Minden népnek, nemzetnek, régiónak megvan a saját receptje a boldogságra. Ezek között vannak olyan prózaiak, mint Kelet-Európában a mértéktelen alkoholfogyasztás, és vannak igazán spirituálisok, mint Indiában a jóga. Az előbbi azért a tömegekhez szól, az utóbbi viszont csak azokhoz, akik képesek Indiában is felülemelkedni a koszon és zűrzavaron. Ma – sok más mellett – a skandináv boldogságeszménynek, a hyggének és lagomnak van itt a globális divatja. Persze a lagom sokban nem különbözik attól, amit már a régi görögök is mondtak, hogy semmit sem túlságosan. Akkor hol a különbség?

Kitartó, alázatos, naiv, érzékeny és vicces. Így jellemzi magát Drencheva Nati, aki blogger, vlogger és a NANA’S divatmárka alapítója. A 24 éves lány Bulgáriában született, de 23 és fél éve Magyarországon él. 18 éves korában csöppent bele a divat világába, és azóta is sikerrel veszi az akadályokat. Mára már sokan megismerték a nevét, ruhái pedig számos helyen köszönnek vissza viselőik által. 

Bővebben

Rohonczi Anita 2009-ben indította el Festy in Style néven a blogját. A divat szerelmeseként mindig is szeretett kísérletezni a különböző stílusokkal, ezért igazi úttörőként Magyarországon az elsők között hozta létre a divatblogját. Az elmúlt évek során olyan népszerűségre tett szert, mely nemzetközi szinten is elismerésre méltó, hiszen ma már a legnagyobb cégek kérik fel az együttműködésre, emellett a legnagyobb divatesemények állandó meghívott vendége is.

Bővebben

instagram